1.01.2013

Liebster Awards

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Zostałam nominowana przez Naomi

Pytania które mi zadano:

1. Czy masz autorytet? Kto to jest?
Nie mam.

2. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Miałam mnóstwo pomysłów na historię Clove i tak po prostu założyłam bloga :D W porywie fantazji

3. Co daje ci pisanie bloga?
Daje mi szczęście i satysfakcję. To moja pasja

4. Ulubiony film i książka?
Film to ostatnio Władca Pierścieni, a książka to oczywiście Igrzyska Śmierci

5.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Wielu. Nie ma konkretnego

6. Ulubiony zespół/wykonawca?
Takiego nie mam

7. Jakiego rodzaju książki lubisz?
Fantasty i przygodowe

8. Lubisz żelki?
Uwielbiam

9. Masz rodzeństwo?
Siostrę

10. Z czego czerpiesz inspirację?
Z niczego hehe

11. Lubisz deszcz?
Kocham deszcz i wodę


Zostałam nominowana też przez Vivienne Rosalie :)

Pytania jakie mi zadano

1. Twoja ulubiona książka i dlaczego?
Igrzyska Śmierci, ponieważ akcja wciąga, dużo się dzieje.

2. Kto jest Twoim wzorem doskonałego pisania?
Suzanne Collins :D

3. Jak minęły Ci Święta?
Wspaniale, chociaż zbyt szybko

4. Czy jesteś podobny do swojej postaci?
Może trochę z wyglądu. Z charakteru... hmmm, troszeczkę, odrobinkę

5. Jaki typ muzyki lubisz?
Nie ma konkretnego. Słucham różnej muzyki, zależnie od humoru

6. Ulubiony zapach?
Wanilia i pomarańcze

7. Jesteś pesymistką/tą czy optymistką/tą?
Optymistką

8. Twoje hobby?
Pisanie i tańczenie

9. Ulubiony film?
Ostatnio Władca Pierścieni

10. Wymarzone wakacje?
Na Karaibach, na plaży, wokoło palmy i dzikie zwierzęta

11. Co inspiruje Cię do pisania?
Chyba nic.

Kogo nominuję:
1.Clove Connor
2.Neil by Venezuel
3.Rue Movensbee
4.Yellow
5.Blue
6.Satu
7.Emily Saws
8.Neith
9.Finnick Odair
10.Morie
11.Isabelle by Venezuel

Moje pytania:
1.Lubisz śnieg?
2.Ulubiona książka i film?
3.Gdzie chciałabyś/ałbyś mieszkać?
4.Piszesz jeszcze inne blogi?
5.Lubisz śpiewać?
6.Kogo z Igrzysk Śmierci (tylko pierwszej części) lubisz najbardziej?
7.Chciałabyś/ałbyś być sławna/ny?
8.Twoje największe marzenie?
9.Ulubiony owoc?
10.Jakiej muzyki słuchasz?
11.Dlaczego piszesz bloga/blogi?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich :)

1 komentarz: